Bekijk onze
vacatures

Klantenservice
Bel 085 484 04 84 

Hosted Telefonie Extra

Één van de grote voordelen van Hosted Telefonie Extra is dat u altijd bereikbaar bent zoals u dat wilt tegen een vaste lage prijs. U belt met Telfort Zakelijk Hosted Telefonie Extra via internet en maakt gebruik van uw eigen flexibele telefooncentrale in de cloud.

 

Hosted Telefonie Extra voordelen

  • Direct besparen op uw Telefonie zonder kostbare investering
  • Flexibiliteit in beheer en gebruik
  • Onbeperkt en zorgeloos bellen met Nederland Onbeperkt voor een vast bedrag per maand

 

Direct een afspraak maken >

 

Direct besparen zonder kostbare investering

Met Telfort Zakelijk Hosted Telefonie Extra hoeft u niet te investeren in een dure telefooncentrale, zo kunt u direct besparen. U kunt onbeperkt bellen (naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland m.u.v. servicenummers) en internetten via één verbinding voor een vast bedrag per maand.


Benieuwd naar uw besparing en alle voordelen van Telfort Hosted Telefonie Extra? Maak vrijblijvend een afspraak met ons en krijg direct inzicht in uw kostenbesparing en voordelen van een Telefonie centrale in de cloud

 

Adviesgesprek aanvragen >

 

Flexibiliteit in beheer en gebruik

Met de flexibele telefooncentrale van Telfort Zakelijk Hosted Telefonie Extra is uw centrale altijd up-to-date en gemakkelijk aan te passen. Via de handige beheer app zijn uw instellingen eenvoudig te beheren. Zo kunt u gemakkelijk belgroepen toevoegen of tijdelijke doorschakelingen instellen.

 

Telfort Hosted Telefonie voordelig cloud telefonie voordelig voip


Telfort Zakelijk Vast-Mobiel Integratie

In het onderstaande filmpje kunt u zien hoe de Vast-Mobiel integratie van Telfort werkt. Met Vast-Mobiel integratie integreert u uw mobiele telefonie in uw Hosted Telefoniecentrale

Extra opties bij Telfort Hosted Extra zijn:

Neem contact met mij op

Voor vragen over een order of informatie over een van onze producten kunt u contact opnemen door het contactformulier in te vullen.

Contactformulier

Bel mij terug

We bellen u graag terug om uw vragen te beantwoorden.

Bel mij terug

Nieuws

24 augustus 2017

Overzicht diensten

Meer
Uitfasering PSTN/ISDN
12 juli 2017

Uitfasering PSTN/ISDN

In het kader van de voortdurende innovatie bij KPN, veranderende klantwensen en een markt voor vaste telefonie die grotendeels is overgegaan naar bellen via internet (VOIP), kondigt KPN vandaag een aantal aanpassingen aan in het aanbod voor traditionele telefoniediensten (PSTN / ISDN).

Meer