Bekijk onze
vacatures

Klantenservice
Bel 085 484 04 84 

Telfort Hosted Telefonie

Hosted Telefonie van Telfort Zakelijk

Telfort Hosted Telefonie voordelig cloud telefonie voordelig voip

Met Hosted Telefonie van Telfort Zakelijk bespaart u direct, omdat u niet meer hoeft te investeren in een dure telefooncentrale. U kunt internetten en bellen via één verbinding. Via Factuur online en uw maandelijkse rekening krijgt u een helder inzicht in uw vaste lage maandkosten.

 

 

Uw telefooncentrale in de cloud wordt in 2 eenvoudige stappen opgebouwd:

 

1. Hosted Telefonie centrale

Met een telefooncentrale in de cloud van Telfort Zakelijk Hosted Telefonie is uw centrale altijd up-to-date. Veranderen uw wensen of het aantal medewerkers dan verandert de centrale met u mee.

 

   Telefooncentrale Telefooncentrale + Keuzemenu Pakket
1 Belgroep  ✓ 
 ✓ 
Nachtschakeling  ✓ 
 ✓ 
iPad Beheer app  ✓ 
 ✓ 
Bedrijfsvoicemail
 ✓ 
  
4 extra belgroepen    ✓ 
Keuzemenu dag/nacht    ✓ 
Maandelijkse kosten € 0,00  € 7,50

2. Gebruikerslicenties en kies uw abonnementstype

Wilt u achteraf geen verrassingen op uw Hosted Telefonie factuur kies dan voor Nederland Onbeperkt. U belt voor een vast bedrag per maand naar alle vaste en mobiele telefoonnummers binnen Nederland. Bij Nederland Basis worden de gesprekskosten op daadwerkelijk verbruik gebaseerd.

 

  Nederland Basis Nederland Onbeperkt
1 telefoonnummer per gebruiker  ✓ 
 ✓ 
Uitgebreide belfuncties  ✓ 
 ✓ 
Integratie met Outlook  ✓ 
 ✓ 
BelAssistent app  ✓ 
  
Onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers    ✓ 
Maandelijkse kosten € 5,00  € 10,50

 

Wilt u Hosted Telefonie bestellen of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw specifieke wensen? Neem dan contact met ons op tijdens kantooruren via 020-8208335 of vraag direct een adviesgesprek aan.

 

afspraak maken Telfort Hosted Telefonie Extra voordelig bellen in de cloud

Neem contact met mij op

Voor vragen over een order of informatie over een van onze producten kunt u contact opnemen door het contactformulier in te vullen.

Contactformulier

Bel mij terug

We bellen u graag terug om uw vragen te beantwoorden.

Bel mij terug

Nieuws

24 augustus 2017

Overzicht diensten

Meer
Uitfasering PSTN/ISDN
12 juli 2017

Uitfasering PSTN/ISDN

In het kader van de voortdurende innovatie bij KPN, veranderende klantwensen en een markt voor vaste telefonie die grotendeels is overgegaan naar bellen via internet (VOIP), kondigt KPN vandaag een aantal aanpassingen aan in het aanbod voor traditionele telefoniediensten (PSTN / ISDN).

Meer