Bekijk onze
vacatures

Klantenservice
Bel 085 484 04 84 

Mobile Device Management

Mobile Device Management van KPN

 

De nieuwe generatie professionals is praktisch vergroeid met hun smartphone. Ze hebben hun toestel altijd binnen handbereik. Daardoor kunnen ze flexibel en slagvaardig hun werk doen. Maar het toenemende gebruik heeft ook een keerzijde. Want hoe houdt u de controle op het gebruik? En hoe garandeert u de veiligheid van bedrijfsgegevens? Zeker als medewerkers gebruikmaken van verschillende typen smartphones en tablets, die ze vaak ook privé gebruiken. Met Mobile Device Manager biedt KPN hierop een eenvoudig en effectief antwoord.

 

Mobile Device Manager is een service voor het beheer van smartphones en tablets. Mobile Device Manager ondersteunt mobiele devices die gebruikmaken van de volgende besturingssystemen: iOS (Apple), Android (Google), Windows Mobile (Microsoft) en BlackBerry. Per device heeft u één licentie voor Mobile Device Manager nodig.

 

Mobile Device Management

Om de aansluitvoorwaarden voor deze dienst te realiseren is het nodig speciale software op het toestel te installeren. Omdat de verschillende mobiele platformen niet allemaal dezelfde beheermogelijkheden bieden zijn er beperkte platform gerelateerde verschillen in de dienstverlening. Uw contactpersoon kan aangeven welke beheermogelijkheden er voor de door u, of uw medewerkers, gewenste platformen beschikbaar zijn. Daarnaast informeert hij u graag welke aandachtspunten de afzonderlijke platformen voor uw bedrijf met zich meebrengen.

 

Prijs per licentie € 4,95


Mobile Device Management bestellen



Waarom zou u Mobile Device Management nemen?

Voordelen Mobile Device Management

Neem contact met mij op

Voor vragen over een order of informatie over een van onze producten kunt u contact opnemen door het contactformulier in te vullen.

Contactformulier

Bel mij terug

We bellen u graag terug om uw vragen te beantwoorden.

Bel mij terug

Nieuws

24 augustus 2017

Overzicht diensten

Meer
Uitfasering PSTN/ISDN
12 juli 2017

Uitfasering PSTN/ISDN

In het kader van de voortdurende innovatie bij KPN, veranderende klantwensen en een markt voor vaste telefonie die grotendeels is overgegaan naar bellen via internet (VOIP), kondigt KPN vandaag een aantal aanpassingen aan in het aanbod voor traditionele telefoniediensten (PSTN / ISDN).

Meer