Bekijk onze
vacatures

Klantenservice
Bel 085 484 04 84 

Telfort Zakelijk OpMaat

Voor bedrijven met twee of meer mobiele aansluitingen is er Telfort Zakelijk OpMaat. Hiermee koopt u bedrijfsbundels in per medewerker en profiteert u met het hele bedrijf van korting. En van het kwaliteitsnetwerk van KPN. Met extra diensten, zoals een sms-bundel of surf&mail, past u elk abonnement gemakkelijk aan de persoonlijke wensen van uw medewerker(s) aan.

Goede bereikbaarheid is essentieel voor uw onderneming. Daarom biedt Telfort Zakelijk het mobiele groepsabonnement voor het MKB: Zakelijk OpMaat. Dit abonnement is eenvoudig aan te passen aan de wensen van uw onderneming, want niet iedereen heeft hetzelfde bel- en surfgedrag.

 

De voordelen van Telfort Zakelijk OpMaat

  • MB's en minuten delen met collega's
  • Onbezorgd bellen, sms'en en internetten
  • Minuten- en internetbundels zijn 2 maanden geldig

 

Telfort Zakelijk OpMaat

Bij Zakelijk OpMaat ontvangt u tot 30% korting op het inkopen van belminuten voor het hele bedrijf. U koopt deze belminuten per bedrijfsbundel van 100 minuten in. Het is niet van belang hoeveel iemand werkelijk  belt binnen de bedrijfsbundel. Het kan dus zowel per medewerker als per maand verschillen. Maakt u uw belminuten niet op, dan neemt u ze mee naar de volgende maand. Koopt u geen belminuten in of belt u buiten de bundel? Dan betaalt u 12 cent per minuut binnen Nederland.

 

De voordelen van Telfort Zakelijk OpMaat:

  • Alle collega's delen belminuten uit voordelige bedrijfsbundels
  • Elke maand dezelfde lage prijs zolang uw abonnement loopt
  • Met extra diensten abonnementen aanpassen aan persoonlijke wensen
  • Gratis inzicht in uw factuur via Zakelijk Beheer

 

Telfort Zakelijk OpMaat mobiele telefonie en internet voordelig bellen

Kijk voor meer informatie in de brochure van Telfort Zakelijk OpMaat.

 

Neem contact met mij op

Voor vragen over een order of informatie over een van onze producten kunt u contact opnemen door het contactformulier in te vullen.

Contactformulier

Bel mij terug

We bellen u graag terug om uw vragen te beantwoorden.

Bel mij terug

Nieuws

24 augustus 2017

Overzicht diensten

Meer
Uitfasering PSTN/ISDN
12 juli 2017

Uitfasering PSTN/ISDN

In het kader van de voortdurende innovatie bij KPN, veranderende klantwensen en een markt voor vaste telefonie die grotendeels is overgegaan naar bellen via internet (VOIP), kondigt KPN vandaag een aantal aanpassingen aan in het aanbod voor traditionele telefoniediensten (PSTN / ISDN).

Meer