Bekijk onze
vacatures

Klantenservice
Bel 085 484 04 84 

Excellence partner

Vast, mobiel, data en ICT-diensten: veel bedrijven zoeken één totaalleverancier. Liefst met snelle en persoonlijke service. Met ingang van 11 april 2014 is MKB Office. ‘Excellence Business Partner’ van KPN. Het is een nieuwe formule, die uitsluitend is voorbehouden aan volledig gecertificeerde business partners van KPN. MKB Office is de eerste gecertificeerde KPN Excellence Multibrandpartner die landelijk  advies, aankoop, levering, installatie én service biedt van het KPN-dienstenportfolio.

MKB Office KPN Excellence Partner zakelijke telefonie


Bedrijven maken steeds intensiever gebruik van telefonie, internet en IT. Denk aan integratie van spraak en data, werken in de cloud en de komst van het 4G-netwerk. KPN introduceert onder de naam ‘Excellence’ een servicegerichte en persoonlijke distributiestrategie. De klant hoeft hiermee niet langer te schakelen tussen KPN en de leveranciers voor telecom en ICT, maar kan terecht bij één Excellence gecertificeerde KPN Business Partner.


MKB Office is de eerste KPN Multibrandpartner die zich heeft gecertificeerd als KPN Excellence Partner. Michel Schagen, Directeur MKB Office: “Alle medewerkers zijn ongekend trots op het behalen van deze belangrijke certificering. Het is tevens een waarborg voor service, kwaliteit en professionaliteit naar onze klanten”. Naast het KPN dienstenportfolio levert MKB Office ook diensten van Telfort, het voordeelmerk uit de KPN-Groep.

Een KPN Excellence partner moet voldoen aan zeer strenge eisen m.b.t. kwaliteit, kennis, servicegerichtheid en professionaliteit. Een uitvoerig certificeringtraject moet worden doorlopen voordat  de unieke status van Excellence partner is verkregen.


De werelden van vast, mobiel, data en ICT-diensten convergeren steeds verder en komen samen met KPN ÉÉN.  Michel Schagen: “Het mooie van KPN ÉÉN is dat een bedrijf niet direct in zijn geheel hoeft over te stappen naar ÉÉN centrale oplossing. Onze specialisten kunnen ook een gefaseerde overgang uitwerken. Bijvoorbeeld door eerst vaste & mobiele telefonie, internet en de telefooncentrale in een cloudomgeving te integreren en daarna diensten zoals Office 365 en koppelingen met bestaande CRM applicaties.”


Onze specialisten zijn volledig op de hoogte van de laatste innovatieve oplossingen van KPN. Daardoor zijn  klanten verzekerd dat hun wensen worden vertaald  naar een passende oplossing, waarmee klanten sneller, efficiënter en goedkoper kunnen werken. Michel Schagen: “Al onze specialisten hebben daarnaast lokale kennis en voelen zich erg verbonden met onze klanten.


Meer informatie?
Benieuwd wat de laatste oplossingen van KPN voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek met één van onze specialisten.


Onze specialisten


Wilt u meer informatie bel dan 038-8200213 of mail naar info@mkb-office.nl

Neem contact met mij op

Voor vragen over een order of informatie over een van onze producten kunt u contact opnemen door het contactformulier in te vullen.

Contactformulier

Bel mij terug

We bellen u graag terug om uw vragen te beantwoorden.

Bel mij terug

Nieuws

24 augustus 2017

Overzicht diensten

Meer
Uitfasering PSTN/ISDN
12 juli 2017

Uitfasering PSTN/ISDN

In het kader van de voortdurende innovatie bij KPN, veranderende klantwensen en een markt voor vaste telefonie die grotendeels is overgegaan naar bellen via internet (VOIP), kondigt KPN vandaag een aantal aanpassingen aan in het aanbod voor traditionele telefoniediensten (PSTN / ISDN).

Meer