Bekijk onze
vacatures

Klantenservice
Bel 085 484 04 84 

ISDN stopt

06 juli 2016
Terug

Bellen via ISDN stopt binnenkort

Bellen via ISDN stopt binnenkort

Op 1 januari van dit jaar heeft KPN de ISDN*-alarmeringsdienst Digi-Access Alarm beëindigd. Deze ontwikkeling komt niet geheel uit het niets. Deutsche Telecom is momenteel al actief bezig met het volledig uitfaseren van ISDN. En al heeft KPN nog geen officiële datum bekend gemaakt, de geruchten dat dit op 1 januari 2018 in Nederland ook zal starten worden steeds sterker.


Waarom nu al overstappen?
Waarom stoppen met iets dat voldoet aan de verwachtingen? Het antwoord is simpel; ISDN komt ten einde en door nu over te stappen heeft u alle tijd en rust om te migreren naar een nieuwe telecomomgeving. Maar er zijn meer pluspunten.

Belangrijke voordelen:

1.       Kostenbesparing:
Omdat ISDN een relatief dure dienst is zal de overstap in vele gevallen een aanzienlijke kostenbesparing opleveren.

2.       Veel extra functionaliteiten:
Voip-telefonie heeft als grote voordeel dat bedrijven de beschikking krijgen over vele functionaliteiten zoals: wachtrijen met plaatsmelding en muziek, doorschakelingen, menu’s, voicemail, gespreksopname en veel meer. Daarnaast worden alle huidige telefoonnummers behouden en meegenomen naar de VOIP-centrale.

3.       Klaar voor de toekomst:
Het grote voordeel van een VOIP-centrale is dat er op locatie geen centrale meer nodig is en hier dus ook niet in geïnvesteerd hoeft te worden. Verder beschikt de onderneming altijd over de nieuwste software omdat de centrale zijn updates krijgt.

 

Wilt u weten wat de alternatieven zijn voor uw bedrijf? Neem contact met uw accountmanager laat uw gegevens achter voor een vrijblijvend adviesgesprek met een van onze experts.

 

neem contact op met mij

 

*Wat is ISDN?

ISDN staat voor Integrated Services Digital Network, een vorm van digitale telefonie. ISDN heeft het momenteel een marktaandeel van ongeveer 20% bij voornamelijk bedrijven. Dit neemt sterk af door digitale VoIP-lijnen via glasvezel.

Nieuws

24 augustus 2017

Overzicht diensten

Meer
Uitfasering PSTN/ISDN
12 juli 2017

Uitfasering PSTN/ISDN

In het kader van de voortdurende innovatie bij KPN, veranderende klantwensen en een markt voor vaste telefonie die grotendeels is overgegaan naar bellen via internet (VOIP), kondigt KPN vandaag een aantal aanpassingen aan in het aanbod voor traditionele telefoniediensten (PSTN / ISDN).

Meer
Klantcase; Zo bespaart u op uw mobiele telefonie kosten
06 december 2016

Klantcase; Zo bespaart u op uw mobiele telefonie kosten

Abonnementen flexibel aanpassen op verbruik

Meer
Contacten overzetten naar uw nieuwe telefoon
01 november 2016

Contacten overzetten naar uw nieuwe telefoon

Een makkelijk stappenplan

Meer
Minder tijdsverlies door files
01 november 2016

Minder tijdsverlies door files

Het KiM verwacht dat het reistijdverlies stijgt

Meer